Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
cliffordfosterr
Posté le:
11/10/2025 05:50
Sujet du message:
Can Malegra DXT Plus be taken by women?
Répondre            

Malegra DXT Plus is primarily formulated to treat erectile dysfunction in men, containing a combination of sildenafil and dapoxetine. Sildenafil works by increasing blood flow to the penis, while Malegra DXT Plus is used to manage premature ejaculation. Since the medication’s mechanism targets male-specific physiological processes, it is not intended for women. There is limited clinical research on its effects in women, and using it could lead to unpredictable or harmful outcomes, including cardiovascular risks or hormonal imbalances. Women seeking treatment for sexual dysfunction should consult a healthcare provider for safe and approved alternatives, such as flibanserin or lifestyle-based therapies. Overall, Malegra DXT Plus is not recommended for female use. 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum